Monday, October 13, 2008

RaYa TImE...

Posted by Vie Zaza at 4:15 AM
2 minggu berlalu... kejap je kiter da braya 2 minggu kan...

x terasa pon.. byk knangn mnis phit spnjg raya thun ni.. huhuhu.. yg manis byk...yg phit nyer sbb aku dmam wargh.. xdpt ikt braya kt kg.. wit raya pon bkurg tau...

30 sept 2008

mlm raya memg happening.. men bunga api... hheheaku memg standard men bunga api jek..
kalo mercun..hurm..sory la..memg x brani ar..
kang putus jari aku lak..huhuhu... pastue kmas umah..pasang langsir.. susun kuih raya... pastue siapkn jhit bju raya...try bju raya... test ksut raya.hahaha..da la 2 inci stgh..ble lg aku nk pkai ksut tue.. da la. pakai heel memg cpt pnt..hahahhaah...sngal...tue pon ade ati nk pkai heel tinggi.. hihi..

xtdo aku mlm rya..sbuk punya pasal...pastue tlg mama masak lak... thun ni aku yg masak lodeh..wah.. proud giler,,hikhik...sdap tau..

6.30 pm -13/10/2008

pg2 lg aku da buka radio kuat2..ksi bising skit..bg sume org bngun...hhahhaha

siapkan meja mkn...susun pinggan..wat air panas... then bru g mndi.. huhu..
da terlmbt... cm x smpt jek nk mlaram bju raya... diorg da bsing2... trus pkai bju raya lme...hehe...

then,,sesi mintak maaf..
yg ni part pling sdey sgt tau...

hhehhe..
lg2 yg byk wat dosa cam aku ni.. mum n dad..akak mintak maaf..mse ni air mata memg berjurai2 la..pnuh sebaldi..huhuhu...

da settle mintk maaf.. sesi bg wit raya....yg ni part yg best skali ,,,,,,,,,.....kihkih....

da abes sumer.. g smyag raya...

tp aku x g pon.. mkn ketupat kat umah..heheheh

lpas tue hantar makann kt umah atuk..umah utih.....
thun ni org terlupa hnta mknan kt msjid tau...
xpe insyALLAH next year..kalo kiter jmpe lg kan...

da abes smyg raya
sesi mintak maaf kt umh atok..
yg td tue kt umah aku...

yg ni mcm sdey gak..thun ni mak lang aku keseorangan sbb pak lang aku da kmbli ke RAHMATULLah.. AL fatIHah kpada rohnyer semoga sentiasa dicucuri ramat ke atasnnya...

bile salm mak lang memg sdey sgt la... rasa hiba sgt.. yela.khilngan org tersayng kn....

then sesi slam2 berserta duit ray...

lpas abes sesi salam myalam...sesi khatam quran lak..thun ni adik aku, lan ,,baba n maklang khatam quran tok bulan pose ni.. Alhamdulillah..SMoga thun dpn aku pon khatam quran gak bulan pose..amin...

biler da abes.. berakhir lah raya pertama sbb lpas tue aku duk umah tngu org dtg..hhehhe

smbil tgk tv..kn byk rncgn tv yg best2 time raya ni..hehhehe

to all viewer..thank for read it.. i appreciated it...

dikesempatan ni nk ucapkan selamat hari raya maf zahir batn...

halalkan makn minum...

n semoga kiter jmpe lg thun dpan yea..

memory of raya...........

0 comments:

love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

OuR sTOry Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei