Thursday, February 12, 2009

"BeGiNi LbEY baik DAri BeGitu."

Posted by Vie Zaza at 5:54 AM

aku cuba buat yang terbaik pon blum tentu dapat memuaskan hati orang lain. kalau bagi aku terbaik, belum tentu lagi orang tu akan kata terbaik.
tapi dah memg setakat itu je yang aku mampu, knapa orang taknak menghargai....aku benci  bilang cinta, dengan situasi ini yg mengkucar kacirkan keadaan, manusia tak pernah puas....
kenapa??!! perlu berfikiran macam tue. kan boleh berubah,,lbey positive,..biler sume nak berubah..
keadaan akan kembli normal.aku tunggu saat tu..ape yang kita rasa kdang-kadang blum dapat memuaskan hati orang

adakalanya tangisan itu perlu...

0 comments:

love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

OuR sTOry Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei