Wednesday, February 4, 2009

aLamaK malu Lg....

Posted by Vie Zaza at 8:55 PM
alamak..
ari ni aku malu lg kat kelas..
tadikelas boitech, dan topic ari ni bout bacteria...
hhuhu..
aku ni dah la ade habit cakap kuat..
dan td aku ckap kuat sampai lecturer tgk aku...
malunyerr..
satu kelas pulak tue tengok aku da termalu...
aza: fza, nk tau botol susu kalo kite nk sterile, kite panaskn atas api?(dalam nada kuat)
ala mcm layurkn daun pisg??
fza: owh ..ye ke aza...
aza: aah.
dr zainoha: kna bakar?(yg ni dr tnyer yg aku x prasan, n die tnyer bpe kali
sampaikn la diorg gelak2, bru lah aku tahu, aku sedang DIPERHATIKAN...
aaarhgg...malunyer,,,
fza: ye ke aza??
aza:hehe..tipu(nada kuat lagi)
dan mase no aku da malu sgt biler shaf da gelak2 n sume tengok kat aku..
aduiii..
malu benar aku ari ni..
mencapap kejap pon ader..
oklah..
glamor jap..
bru lecturer tue knal nanti..
hhehehe..





2 comments:

| aLwani | on February 16, 2009 at 2:48 AM said...

tu la..len kali..jgn ckp kuat2 kalo nk tipu org hoho~

norazah saffee on July 28, 2010 at 8:51 AM said...

alamak kak wan...sy malu besar tau mase tue..hehehe

love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

OuR sTOry Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei