Saturday, January 31, 2009

puisi...

Posted by Vie Zaza at 1:23 AM
teringat aku ketika di sekolah menengah..

mse remaja yg penuh.. dugaan..cubaan,,impian..

aku gemar menulis cereka.. cinta..fantasi...
duduk di tepi pantai..
melakar2 kisah diri yg boleh di kongsi rasa bersama...

3 thun meninggalkn nya..
perasaan rindu melayang2 dihati jiwa aku...
rindu dgn buku biruku...
tmpt meluah rase..
meluah duka...cinta..suka...

buku biru??
hampir terlupa..di mana letak nya...
aku harus mnyelongkar kotak2 setia di bilikku...

meneruskn coretan..
laluan kisah lara..
menanti dua muka dunia...
menerjah alam terbuka...
mencari sinar maya..
yg cuba mnyelinap setia di sisi ...
terus mncuba..
tnpa duga...
terus terleka...
aku resah...
ketika sirna mencari pembuka...
dedaun silih menutup muka...
aku teruskn perjalanan dua dunia...
kerna dua ini masih tndus ,
mnanti surianya/.....

p/s: ape yg aku da tulis nih..
hurm..kesan2...

0 comments:

love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

OuR sTOry Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei